Zegarmistrz Å?ódź - Naprawa Zegarków, Serwis | Kategorie produktów Certina
74
archive,tax-product_cat,term-certina,term-74,woocommerce,woocommerce-page,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.3,vc_responsive
 

Certina

Nowe zegarki Certina. Zegarki męskie i zegarki damskie dla wymagających. Certina – radosne czasy… Historia sukcesu marki wiernie odzwierciedla drogę, którą przeszła Certina. Wspaniałą podróż, której niestrudzonymi przewodnikami były perfekcja i innowacyjność. Istotne i ekscytujące momenty w historii firmy zbudowały i wzmocniły jej niezwykłą reputację. Siłą napędową wciąż trwającego rozwoju są legendarne: Precyzja i Niezawodność. Tradycją jest ewolucja… Przygoda rozpoczęła się w 1888 roku, kiedy bracia Adolf i Alfred Kurth w miejscowości Granges w Szwajcarii otworzyli firmę produkującą wysokiej jakości mechanizmy i podzespoły. Ich działalność wkrótce rozrosła się i objęła produkcję całych zegarków, które od 1906 roku nosiły sygnaturę Grana (od słowa Granacus – łacińskiej nazwy Granges). Już w tych wczesnych latach wyjątkowa jakość i trwałość były głównymi celami założycieli marki. Dążenie do celu w zgodzie z przyjętymi zasadami szybko przyniosło im prestiżowe nagrody na targach w Mediolanie w roku 1906, w Brukseli w 1910 i w Bernie w 1914. Następnym istotnym krokiem było rozpoczęcie produkcji własnych innowacyjnych mechanizmów z oryginalnymi rozwiązaniami, jak choćby pierwszy cyfrowy zegarek mechaniczny z 1936 roku.

W 1938 roku miało miejsce triumfalne pięćdziesięciolecie rodzinnego biznesu, który  z czasem stał się niezależnym przedsiębiorstwem zatrudniającym około 250 pracowników. Z okazji okrągłej rocznicy firmie nadano nową, dziś znaną na całym świecie nazwę Certina. Nowa tożsamość w połączeniu z siłami czerpanymi z nowej nazwy (Certus łac. pewny, przekonany) miały pozwolić marce na podjęcie nowych wyzwań i wypłynięcie na szersze, międzynarodowe wody. I tak, zgodnie z oczekiwaniami, w 1948 roku Certina otworzyła swoje pierwsze zagraniczne przedstawicielstwo w Niemczech. Był to początek prawdziwie międzynarodowej historii.

Niekończące się innowacje
Kreatywny duch synów Alffreda Kurtha – Erwina i Hansa, którzy zostali zaangażowani w firmie w późnych latach 20-tych XX wieku inspirował inżynierów i techników Certina do wytężonej pracy. Jej owocem było zaprezentowane w 1959 roku rozwiązanie Double Security znane pod skróconą nazwą „DS”, stanowiące znak firmowy zegarków szwajcarskiego producenta. Na system składa się zabezpieczenie mechanizmu przed czynnikami zewnętrznymi – wzmocniona koperta, szafirowe szkło zegarka i specjalne uszczelki szkła, dekla oraz koronki. Każdy z elementów stanowi jeden z istotnych czynników, których wspólnym rezultatem jest legendarna wytrzymałość zegarków Certina nawet w ekstremalnych warunkach. System DS pozwolił Certinie wysunąć się o krok przed konkurencję. Był to czas intensywnych prac badawczych. Wysokie zapotrzebowanie na zegarki Certina i rozwiązania technologiczne ułatwiające eksplorację najpopularniejszych wówczas obszarów badań: wody, powietrza i ziemi, było doskonałą okazją dla szwajcarskiej marki, by pokazać swój technologiczny kunszt.

Każde wyzwanie jest nagrodą
Certina DS towarzyszyła szwajcarskiej ekspedycji na Dhaulagiri (8222 m n.p.m.) w Himalajach w 1960 roku, udowadniając tym samym niezawodność systemu w warunkach ekstremalnych zmian temperatury i wysokości. W następnym roku Certina zaprezentowała Blue Ribbon – najbardziej odporny zegarek swoich czasów z ultra płaskim mechanizmem automatycznym. Wyczerpujący eksperyment Sealab II w 1968 roku został przeprowadzony przez US Marines wyposażonych w zegarki Certina DS. Dwa lata później amerykańska agencja kosmiczna NASA wystawiła wspaniałe oceny modelowi DS Super PH 1000m podczas eksperymentów prowadzonych w wodach u wybrzeży Indii Zachodnich. W tym samym roku model DS Chronolympic potwierdził znakomitą reputację i solidność Certiny podczas karkołomnego zjazdu z Mount Everestu wykonanego przez japońskiego narciarza Miurę. Rok później na rynek wprowadzono Certinę Biostar – pierwszy w historii zegarek pokazujący biorytm człowieka. Model DS Diamaster z 1976 roku momentalnie znalazł uznanie w oczach Muhammada Ali, legendy amerykańskiego boksu. Także na polu zegarków biżuteryjnych marka święciła doskonałe osiągnięcia, zdobywając International Diamond Award, Oscara i Złotą Różę w Baden-Baden w latach 1970 i 1972. W tym okresie Certina zatrudniała około 900 pracowników, a produkcja sięgała 600.000 sztuk czasomierzy rocznie.

Czas zmian i konsolidacji
Pojawienie się na rynku mechanizmu kwarcowego na przełomie lat 70-tych i 80-tych poprzedniego stulecia spowodowało prawdziwą rewolucję w świecie zegarków. Każdy z rynkowych graczy musiał wykazać się wielką elastycznością i pomysłowością, by stawić czoła nagłym wyzwaniom: konieczności redukcji zatrudnienia, zmiany procesów produkcyjnych i odnalezienia się w totalnie nowej rzeczywistości i nowej sieci zależności. Władze Certiny zadbały o to, by marka miała swoje miejsce na nowo kształtującym się rynku. Wspólnie z SSIH i ASUAG utworzyła konsorcjum. Na czele grupy inwestorów stał Nicolas G. Hayek. Kolejnym istotnym krokiem na drodze do stabilizacji i ugruntowania pozycji najważniejszej ze światowych grup firm zegarmistrzowskich było przemianowanie SMH na znaną dziś na całym świecie „The Swatch Group Inc.” w 1999 roku. W zwartej grupie podmiotów Certina stała się marką średniego segmentu cenowego wyspecjalizowaną w produkcji zegarków sportowych.
Godna pozazdroszczenia pozycja Certiny na rynku jest efektem determinacji zarządzających marką, by oferować produkty o jak najlepszym współczynniku ceny do jakości. Zegarki dla szerokiego grona odbiorców mają mieścić się w segmencie cenowym od 300CHF do 2000CHF. Firma jest dumna ze swojej siedziby w Szwajcarii, kraju cieszącym się światową sławą dzięki produkcji zegarków i jednocześnie jednemu z głównych rynków zbytu. Przez ostatnie pięćdziesiąt lat Certina zbudowała silne przedstawicielstwa w północnej i centralnej Europie, a w ostatnich latach bardzo dynamicznie rośnie zainteresowanie jej produktami w pozostałych krajach Europy, Bliskiego Wschodu, w Rosji i w Chinach.

Oddani sportowi i kreatywnemu działaniu Od lat siedemdziesiątych XX wieku Certina i jej charakterystyczny dynamizm są obecne w wielu rozgrywkach sportowych na najwyższym poziomie. Marka brała i bierze udział w pełnych sukcesów karierach takich mistrzów jak Muhammad Ali, Mike Doohan, Alex Crivillé, Colin McRae, Petter Solberg, Sete Gibernau czy Timo Glock.

Trzecie tysiąclecie dla tej aktywnej sportowej marki rozpoczęło się bardzo obiecująco. W latach 2001-2007 Certina wspierała Thomasa Lüthi, szwajcarskiego motocyklistę startującego w wyścigach serii GP, który w 2005 roku wygrał klasyfikację generalną w klasie 125cc i uzyskał tytuł Mistrza Świata. W roku 2007 Thomas przeniósł się do wyższej kategorii – klasy 250cc. Rok 2005 był szczęśliwy dla Certiny także z innego powodu. Śmiałym posunięciem szwajcarski producent zegarków wkroczył do świata wyścigów Formuły 1 stając się Oficjalnym Partnerem teamu Sauber Petronas. W roku 2006 związki z F1 jeszcze się zacieśniły, gdy nowym ambasadorem marki został młody, utalentowany kierowca Robert Kubica. Intensywniejsza współpraca i zdecydowany krok w kierunku sportów motorowych zaowocował nowymi, wspaniałymi kolekcjami zegarków. Dodatkowo wartość projektu podniosła ewolucja teamu Sauber Petronas w dużo większe przedsięwzięcie pod nazwą BMW Sauber F1 Team. Innym ważnym wydarzeniem 2006 roku, które zwróciło uwagę światowych mediów była akcja promocyjna obejmująca specjalny kaskaderski event oraz krótki spot z udziałem wiernego marce od 2001 roku popularnego holywoodzkiego kaskadera Olivier Kellera. Podczas eventu zaprezentowano najnowszą edycję DS Cascadeur Chrono.

Czas biegnie naprzód, a Certna wiedziona ambicją i apetytem na kolejne sukcesy wciąż się rozwija. Szwajcarska marka i BMW Sauber F1 Team zdecydowały się przedłużyć współpracę na kolejne lata. Dotychczasowa współpraca układała się doskonale i była impulsem dla tradycyjnej dla Certiny fali kreatywności, której efektem są kolekcje produktów stworzone by zaspokoić potrzeby klientów poszukujących czystego, pełnego temperamentu sportowego stylu. Te cechy zawsze charakteryzują produkty szwajcarskiej marki, niezależnie od tego czy wzornictwo nowych linii jest inspirowane zegarkami klasycznymi, eleganckimi czy nowoczesnymi – ekstremalnie sportowymi. Zgodnie ze swoją filozofią szwajcarski producent zawsze kieruje wzornictwo i estetykę swoich zegarków do wiernej zarówno damskiej i męskiej klienteli. Zegarki damskie i zegarki męskie Certiny to modele – nowe DS Podium, DS First, DS Action, DS Cascadeur, DS Prime, DS Royal i DS Stella.

Długa historia marki Certina jest naznaczona silną świadomością jej kreatywnych sukcesów i poświęceń dla prawdziwych innowacj

1–12 of 492 results